reede, 23. märts 2007

naine kroonlühtrite tänavalt

Esimene, mida ma uues K-rautakesko kaupluses silmasin, olid valgustid! Imelised valgustid. Ja muidugi säravpunased kuplid!
Aga ära tulin ma hõbedakarva küünlalühtritega. Nüüd ootavad need ülespanemist.
Kuskil kauges minevikus olen ma neid piielnud, kuid alati on nende hind olnud liiga kõrge, kaugelt üle tuhande krooni tükk. Ja nüüd siis olid nad minu ees vaid 299 krooni eest! Yeah, milline ost! Ja mõnikord, nagu näha, saab ka ostes õnnelikuks:)

Õnnelik olin ma ka eile koju tules - mu tõeliselt segamini köögilaual oli maasikajogurt (o,1%:P) & kohukesed & banaanid & hüantsint vaasis & kiri... Ingel Peep oli käinud haiget vaatamas... ja haige... haige oli kodust välja läinud. Imeline üllatus! Ja kirjas oli ka etteheide - Notsu naistepäevaroos on kastmata... Jah, ma ju kastsin... millal... vaatasin täna kodus ringi, ilmselt nädal tagasi. Ma saan hakkama vaid kaktustega ja kohati kipuvad ka need kuivama, jõulukaktused siis.

Läbi udu meenub, et Notsu ju palus kasta... Ja ütles, et tal on küüned lõikamata ja sukkpüksid katki. Noomitus iseendale - suure Notsu kohus on hoolitseda väikese eest, ka siis kui Väikese Notsu isa on Suur Siga. Tahaks tõesti ja südamest teha ta soovituse kohaselt ja leppida notariga kohtumine, et Väike Notsu vabaneks igavesti oma pärisisast, Suurest Seast.

Ja siis ärkab minus Ema - ma ei saa seda teha, ükskõik, mis, aga olgu Notsul vähemalt formaalselt isa... Olgugi nüüdsest siis 188 kilomeetri kaugusel ja ärgu hooligu, aga ta on. On mees, kellega saaks ta end pildilt samastada ja otsida sarnaseid näojooni. (jumala eest, neid ei ole, õnneks:P - õde. õelus, on su nimi, laborihiir... häbi!)

Muud sündmused - nagu viimastel päevadel kombeks, ärkasin palavikus = kurva tujuga. Sõin ravimeid, püüdsin koristada, pesin pesu, parem hakkas. Notsu käis Triinu sünnipäeval ja oli koju jõudes megaväsinud.

Kell on mustmiljon, üks. Ma ei saa und. Naudin Ööd, seda vaikset kaaslast, kes peidab mu oma rüppe päeva eest. Sirav hommik on kaunis, kuid keskpäev, pärastlõuna. Kirgas päike on koormav.
Homme on homme, rõõmsad tegemised ja siis veel ülehomme, puhkepäevad. Annaks iburavi tulemusi ja palavik kaoks, siis saaks ühe päeva, esmaspäeva, olla lihtsalt kodus ja nautida elu:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar