pühapäev, 25. märts 2007

rulluisuhooaeg on avatud

Täna öösel keerati kella. Ärgates ei teadnud ma, kas mu mobiilikell on automaatne või mitte. Ei olnud. Igatahes tegin ma peale öiseid vähkremisi silmad lahti keskpäeval, mil kirgas kevadpäike aknasse paistis. Autotermomeeter näitas +14.

Lühter sai üles, kolm tulpi Peebule tema sünnipäeva puhul. Tööteraapia ehk riisumine aias, jalutuskäik Notsu ja tema rattaga Rahumäe surnuaeda tädi Ulvi mehe hauale sünniaastapäeva küünalt panema ja uitmõte, et võiks avada rulluisuhooaja. Notsu oligi tunnikese ema juures ja mina tegin Rocca-al-Mares kaks pikka otsa. Ring paraku veel sõita ei kannata, mul hakkas oma uutest laagritest kahju. Väsinud olen, natuke unine ka ja selle kella keeramise tõttu on minu bioloogiline kell, niigi sassis, veelgi enam segi:S

Ja nüüd logelen tugitoolis ja vaatan Desperadot.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar