kolmapäev, 18. aprill 2007

vitamiinimürgitus

Mõned nädalad tagasi, esimesel visiidil tsooniterapeudi juurde lahkusin pika nimekirjaga toidulisanditest, mis tuleks mulle kasuks.

Niisiis. Urosept (6 tbl päevas), Wellwoman, Punase Päevakübara tinktuur (120 tilka päevas), Ginko Biloba (2 tbl päevas), õhtul palderjan (4 tbl päevas). Lisaks siis Cipralex, Jeanine ja beetakaroteen. Kokku siis 16 toidulisandit!!! Peale punast veini või siidrit minu omal algatusel. Ja kellelgi ei ole aega seda nimekirja ükshaaval võtta - ikka kõik rohud pihku ja korraga alla loputada.

Poolteist liitrit vett päevas ja ebaregulaarne toitumine dzankoilis. Enesetunne paranes ja märkamatult sattusingi esmakordsest toidulisandite söömisest vaimustusse, võiboll aisegi sõltuvusse ja lisaks sellele üle 500 kroonisele arvele soetasin stocka hulludelt veel venemaise päritoluga viirpuu tinktuuri (20 tilka mõjub südamele hästi), siis alloholi prooviks (4-6 tbl päevas) , kas kiirendab tõesti minu sigakehva seedimist ja lisaks veel gerimaxi (1 tbl päevas).

Nüüd olen ma tõeline superhiir, süües 22 tabletti iga päev ning lisaks siis 140 tilka, paraku teeb see kogus mind mitte energiliseks vaid närviliseks - aju liigub kiiremini kui käed järele jõuavad ja õhtuks näib tegemata tööde kuhi kasvanud olevat.
Ja vitamiinimürgitusele viitab veel kõhulahtisus ning ootamatud iiveldushood ja ärevustunne.

Lugesin täna infolehed läbi. Ravumid ravumiteks, neid olen ma juba tükimat aega alla loputanud. Aga toidulisandite juures oli konkreetne kiri, et see ei asenda tervislikku toitumist! Aga minu poolt päevas söödud kogus vastab vist tervele toidukorrale:S

Niisiis. Pakkisin kõik väärtuslikud ja hinnalised toidulisandid summas umbes 1000 krooni ühte suurde kilekotti. Säilivustähtaega siin jagub, ehk vaatame sügisel või järgmisel kevadel edasi seda va vitamiinivaegust. Ja luban edaspidi oma raha paremini investeerida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar