teisipäev, 8. mai 2007

firmakleepsudega autodes ülbitsemisest

Hommikul sõitis mu auto kõrvale spordifirma "Audimas" kleepsudega Mercedes´e väikebuss numbriga xxxMEF. Juht keris klaasi alla ja teatas mulle tatti suust pritsides vene keeles, et ma olen... ah see sõna ei kannata trükimusta. Mahlakas vene zargoon, mida saatis temperamentne kehakeel sõrmega meelekohale näidates. Klaas keriti kinni mind koos emaga ühte peenemasse kohta saates.

Nimelt keeras see buss vasakpöördesse sunduvast sõidureast paremale - tegu, mida nahhaalsed juhid konkreetses kohas igal hommikul teevad. Ja põhimõtteliselt ei lasknud ma, keerates samal ajal samasse suunda õigest sõidureast, teda endale ette.

Pirital toimunud haljastusmessil moosis GSM-Valve OÜ või AS potentsiaalseid kliente - naerul näoga seletas üks tõmmu sümpaatne noormees oma ettevõtte paremast poolest. Mul on valvesüsteemi väga vaja ja see pakkumine oleks nii hinnalt ja tingimustelt mulle sobiv.
Sama noormees ettevõtte kleepsudega autos lisas ilma naeratuseta ülbelt gaasi ja vehkis rusikatega ilmselgelt mind sõimates kohas, kus viisakas olnuks võtta jalg pedaalilt ja lasta vasakpöörde tegija läbi. Igahommikused sõitjad igapäevaste probleemide küüsis...

Firmakleepsudega autojuht ei esinda rooli taga vaid iseennast ja oma küündimatust.
Ettevõtted teevad maine tõstmiseks iga päev tööd, esindades ja tutvustades ennast, ettevõtte visiitkaardiks peetakse sõbralikku sekretäri ja korrektset suhtlust. Ja mina puutun igapäevases töös kokku firmajuhtidega, kes on mures, et nende kümnetesse tuhandetesse ulatuvad reklaamikampaaniad oleks tulusad ja silmapaistvad.
Nendin kurbusega, et üks tropp logodega auto roolis, võib selle suure vaeva ja rahaga loodud maine hetkega pihuks ja põrmuks lüüa.

Miski ei pane mind enam ostma Audimase spordirõivaid hoolimata soodsast hinnast ja heast kvaliteedist. Ja GSM-Valve kliendiks ma ka ei hakka. Just nende ropendavate autojuhtide pärast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar