pühapäev, 27. mai 2007

Sume on öö - pühabane vaikelu

Kobisime Notsuga kella üheksa paiku voodisse ja peale kohustuslikku "Lottet" loen vaikuses "Arbati lapsi". Notsu vodis ja toas - täna läksid toad vahetusse:P Kui ma ei taha jalad üle voodiääre magada, siis pean a) Notsu tema voodisse tõstma b) veetma öö oma voodis koos Notsuga.

Neljateistkümneselt tundus Rõbakovi tänaseks juba klassikaks saanud teos hoopis teistsugune. Kaheksateist aastat hiljem näen asju erineva nurga alt. Pronksiöö kangelaste vanavanavanaemade ja -isade maailm. Empaatia.
Ja hea, et on olemas raamatuantikvariaat. Ja Moskvasse, sinna Venemaa südamesse, Arbatile, kisub mind alati suur-suur igatsus.

Nädalavahetus oli pingeline. Kokkuvõtlikult:
Reede - Edithi sünna (see ei ole võimalik, et mina olen x ja tema x-1, põrgut) Ilmselt jääme oma mälestustes keskkooli lõpuklassi, igavesti noorteks, avastama maailma elevandiluukarva mosse ja beezika Taurusega. Ja rõõm oli näha esmaskordselt koos kahte komplekti sugulasi.

Laupäev Notsuga Viljandis. Mõnuga poodeldud ja niisama kolatud, üks korralik lõuna ja Karulasse. Sigalaisk olen, isegi vööd ei pannud peale. Aga pöördvõrdeliselt asjaliku tegevusega, suudan ma tarbida alkohoolseid jooke. Mixed maos andis tunda veel tänagi, suurimaks saavutuseks jäi Kiiu Torn (Palju õnne, olete saavutanud alkoholismi miski tasandi!) Ja esimene öö uute elukaaslastegagi koos veedetud.

Täna kõrvetasin endale rattasärgi selga, ohei, rattasõiduga ei ole loomulikult miskit pistmist. Lihtsalt see oranzitriibuline on lahe särk ja eelpoolnimetet Arbati Lapsed piisavalt põnev ja päike oli erakordselt ere ja päevitusriided olid kaugel. Autos siis. Ja ujuma ma ka ei läinud, vesi on minu jaoks külm võrreldes kõikide nende lõunameredega. Tagasiteel põikasime Türi tehisjärve äärde, aga Võhmasse ma siiski ei koli. Otsin ilusama paiga:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar