laupäev, 1. september 2007

üllatus - ma jaksan siiski!

Tänaseni ei olnud mul õrnematki aimu, et suudan joosta ka 7 km. Et vahepeal jalutasime, on ajaline tulemus küsitav, kuskile 50 minuti ja tunni vahele. Eelnevalt olin sõitnud Nõmme keskusest Harku metsa rattal. Igati tubli tulemus. Ja pulss, minu peamine vaenlane, püsis kenasti keskmiselt 159 peal.

Selles, et peale sporditegemist pool pudelit veini suutsin ära juua ning lauatäie viinamarju, lillkapsast, porgandit ja juustu kõrvale haugata, pole miskit imelikku. Pealegi on naeruterapeut Epuga tema superlahedas sopilises kodus maailma kõige mõnusam naerda:)
Jah, Epp, ma ei ole see, kes ma paistan. Kiht on aga purunematu. Nüüd sa siis tead:)

Koju tulin taksoga, sest vändata ei viitsinud. Öös on juba jahedust ning voodis on mõnusalt soe. Viimane augustiöö.

4 kommentaari:

  1. siis võid minu eest tuleva pühapäev sügisjooksule minna - pärast saad tasuta soome ka veel :-)

    VastaKustuta
  2. Lahe! Sügisjooks siis! Lipata on mõnus, eriti et olen esmakordselt elus ületanud 2 km distantsi.

    VastaKustuta
  3. aga tegelikult ka, ma ilmselt hoopis tartus tuleval pühapäeval, a ma ei tea kas niisama saab numbrit edasi anda?
    pealegi on see 10km, ma aga rabajooksu 6,3 harjunud.... või no õigemini, selle ma viitsin ära jalutada, jooksmise maksimum on 2km

    VastaKustuta
  4. a mis sügisjooks on? SEB-i oma?

    VastaKustuta