esmaspäev, 17. märts 2008

Kuidas mind pangast välja visati

"Tere. Olen A. Helistan Teile xxx-pangast. Soovin teile teada anda, et Teil on vahetunud kliendihaldur. Edaspidi teenindab Teid X asemel Y. Kuidas Teil on kõige mugavam oma uue halduri kontakte saada?"

Mesimagus jutt. Lisaks haldurile vahetub ka osakond. Enam ei ole ma privaatpanganduse klient vaid hoopis kuldklient.

Zoh. ????

"Teate. Mina ei ole neid asju otsustanud. Aga meie pangas vaadati privaatpanganduse kliendid ümber. Ja selle eelduseks on investeeringute suurus vähemalt z summas. Teil sellist investeeringut ei ole."

Zoh. ??? /
Mitte et seda kunagi pakutudki oleks/

Igatahes ei ole ma tänasest enam xxx panga privaatpanganduse klient /mitte et ma oleks kunagi avaldanud soovi selleks saada. Mitte et sellest minu jaoks midagi muutuks/

Aga naljakas on teada, et mind on perspektiivitute hulka arvatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar