reede, 13. veebruar 2009

tukatüdrukud

Mul on otsmikul kolm koledat kortsu. Ja mis võiks olla odavam iluoperatsioon kui tuka ettelõikamine:)
Mul on Tartus viimane juhendajaseminar, seesama, kus ma luban oma seitse korda ümberkirjutatud seminaritöö e-ga hinnata.
Tartus toimetab ka kõige lahedam juuksur Argo. Ja nii saab kaks asja ühildada.

Mis on "kõige lahedama juuksuri" kriteerium? Ma olen kohanud juuksureid, kes salku näpu vahel keerutades kliendilt peegli kaudu küsivad, kas lõigata see kaks sentimeetrit lühemaks või mitte. Klient vaeseke pööritab silmi ja kehitab õlgu...

Argo puhul on selline küsimus välistatud. Tukk. Sirge või viltune? Viltune. Okei. Ja käärid välkuma. Tulemus ok nagu alati. Tellija materjaliga arvestades suisa suurepärane. Et kuueaastane Notsu tahab välja näha täpselt samasugune nagu tema ema, ( oo õudust, miks peaks keegi tahtma olla minu moodi...?) siis on nüüd ka Notsul tukk. Sirge. Ja tema vööni juuksed lühenesid mõne sentimeetri võtta. Lubasin Argole, et enam ma hambaid ise ei paranda:) Kahe pea lõikus ja ühe värvimine kahe kontrastse tooniga kokku 2h tööd ja 500 krooni. Superluks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar