esmaspäev, 30. märts 2009

lõpp on ligidal

Kell näitab poolt üheksat õhtul. Ärkasin hommikul seitsmest, ent siiani on mul seljas pidžaama ja hommikumantel. Teki alt ei ole ma välja jõudnud enamaks kahest söögikorrast. Katsin varahommikul aknad paksude kardinatega. Minu jaoks on öö ning ma ei lase end häirida. Ma kirjutan bakatööd.

Koos lisadega võib esitleda 60 lehekülge. Isikliku Eriti Targa Arvamuse kohaselt on kirjutis peaaegu perfektne. Puudu on vaid peatükid "Kokkuvõte" ning "Summary". (Aga mul on idee, kuidas neid saada!)

Lajatasin ingliskeelse abipalve erinevate tabloidide toimetajatele. Näikse, kas mõni neist ka vastata viitsib. Nii täiuslikku pöördumist ei suutnuks ma ise tõlkida. Mina koos puu-inglisega ei ole kuskile arenenud.
Tänud Luksemburgi, kevade ja lillede keskele. Ja special thanks minu jaoks tundmatule Timile, kes niigi täiuslikule briljantse stiililihvi lisas.Vastuste saabumisel täiendaksin osasid punkte oma töös.

2. aprilli keskpäeval seisab ees kohtumine juhendajatega. Näikse, kas meie arvamused Täiuslikust Bakatööst erinevad kardinaalselt või ainult veidi.

Irooniana edastati juba lõpuaktuse aeg ja koht: 18. juunil kella 15-17 Ajaloomuuseumi valges saalis Toomemäel. Ma peaks mõne kilo alla võtma. Kaks kuni kolm. Ja mõtlema pidulikumale kleidile. Ikkagi diplom. "Kogutud hariduste kaustas" teine:)

2 kommentaari: