kolmapäev, 27. mai 2009

kõik koolitööd valma

Eriliselt kerge on olla.

Tegin kaitsmisslaidid valmis ja kõige kiuslikum õppejõud kandis mulle hindeks "C" sisse.

Mul on jäänud vaid see esmaspäevane "viisteist minutit häbi", nagu keegi anonüümik kommenteeris.

Aga palun ärge kutsuge mind erinevatesse toredatesse kohtadesse. Ma pean taastuma. Kuid kestnud närvipinge ei ole kehast lahkunud jälgedeta ja algatuseks kavatsen ma magada. Seejärel loen läbi paar mõnusat raamatut kodusest raamatukogust ja luban endale poest mõne hea sopaka.

Ja siis kui ma olen veel mõned päevad maganud, siis saab minust inimene. Aijaa. vahepeal pean ma ju oma tööd kaitsma ka...
Noh ja siis ongi juba peatselt tulemas jaanipäev ja suvi. Kaugel sügiski enam:D

1 kommentaar:

  1. Kui mul diplomitöö kaitstud sai, läksin koju ja rebisin kõik oma mustandimaterjalid, referaadid, abipaberid jt sodi kopikasuurusteks tükkideks. Terve tuba oli mitmesentimeetrise koheva paberikihi all. Siis pidasin sealsamas paberihangede vahel sõpradega väikese veinipeo ja oligi stress kadunud.
    Paberikihi koristasin alles nädala aja pärast ära:)

    VastaKustuta