pühapäev, 24. mai 2009

paha siga, mitu viga

Ja nüüd algab lugupeetav nutt ja hala. Mul on teha vaid õigekirjaparandused aga ma ei suuda ega jaksa. Iga kord kui vastiku lõputöö faili avan, suudan keskenduda umbes-täpselt pooleteiseks leheküljeks. Siis hakkavad tähed keerlema ja süda läheb pahaks ja igasugu ebameeldivad mõtted tekivad. Ma küll teen keskendumisharjutusi, aga need ei aita siinkohal:S
Lisaks olen ma seda tööd lugenud kümneid kordi (kui mitte juba sada täis pole). Ma ei näe enam enese kirjavigu!

Ja homseks pean üles laadima, nii et aega venitada ka ei ole...
Väljas paistab päike. Unistustes elab... kompostihunnik, mille sisu peenrasse kaevan. Seejärel istutan peenrasse ettekasvatatud suvikõrvitsa taimekesed, millest pooled juba õitsemas.

/Proovisin päikse käes päevitustoolis ka töötada, tegi asja veel hullemaks./

Palun, miks mina pean seda vastikut ülikooli just sel aastal lõpetama?

Edit kell 17,28.
Põrgusse. Tõstsin failihaldurisse ära. Retsensent saab meiliga. Ma aiman, et minule kohaselt ei saa töö ju päris korras olla, aga ühtegi jama enam üles ei leidnud.

2 kommentaari:

  1. Kõik on mööduv. Ka see. :)

    VastaKustuta
  2. Ma mäletan, mida Sa tunned! Me lohutasime end, et kaitsmise veerandtunnise häbi saab ka üle elatud (see ei käi kõigi kohta!). Varsti on ees hoopis uued tegemised. Õnne!

    VastaKustuta