laupäev, 9. mai 2009

tagasi maa peal

Nädala lõpetuseks ei tohi tekkida "olen-olnud-tubli" muljet. Selle eest hoolitses õppejõud, kellele 10. märtsil esimese kahest kodutööst edastasin. Tubli ja kohusetundliku mehena on ta 8. mai hilisõhtul, peale kella 22 edastanud lakoonilise meili, teatades minu kodutöö kõlbmatusest.

Mis seal´s ikka. Teeme ümber. Olin sama õppejõuga hädas ka eelmisel aastal. Instituudikaaslased teavad, kellest jutt. Eks igal oinal ole oma mihklipäev, temanimelist päeva kahjuks rahvakalendendris ei leidu. A ehk mõtleb saatus talle ikka mingi vimka välja.

Tegin kodutöö poole tunniga ümber (see kiire töötamise oskus on üks suurepärasemaid, kui ma ükskord uuele tööle kandideerima hakkan, toon selle kindlasti oma parima omadusena välja). Hommikul Tartus sain teada, et minu ponnistus kandis vilja - sain 10 punkti 15-st võimalikust. (Õppejõu sõnu kasutades - maksimumile teeb jumal taevas, punkt vähemale ehk õppejõud ise).
Suurema irisemiseta (loe: vahepeal tekkis küll tunne, et ei kõlba kuskile) sai tehtud ka esimene praktiline töö. Kolm veel kuulata.

ÖÄK. Aga elame veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar