esmaspäev, 6. juuli 2009

mobiil taasavatud

Prokurör rahuldas mu avalduse Väikese Notsu mobiiltelefoni jälitamise kohta. Pean nüüd vaid pr Uurijat piisavalt tagant utsitama. Ma ei sooviks küll olla ülekohtune, ent erilist töörõõmu ei ole uurija häälest peegeldunud. (Selgituseks tuttavalt endiselt kriminaaluurijalt: palju lihtsam on mitte teostada uurimistoiminguid. Kriminaalasi jälitustoimingute eeldab hulka paberimajandust.)

Käisin Viru Keskuse EMT-i esinduses. Esimene teenindaja ei suutnud minu murele pihta saada, kuid kõrvallaua vanemteenindaja lahendas probleemi kiiresti. Algatuseks sulgesime Notsu Simpeli kõnekaardi, seejärel avasime kaardi uuesti ja vormistasime selle Pop-iks. Vahepeal lubas mu tööandja iseteeninduses mobiilimakse teenuse ning seejärel pakkus teenindaja, et liidab Pop-kaardi samuti iseteenindusse. (Teenindajal olevat samuti 7-a koolimineja kodus)

Nüüd võin Notsut tema nõusolekul positsioneerida:)

Üllatusena algab mul homsest puhkus. Tööandja nimelt oli selle nihutanud päevakese varasemaks - minimaalselt 15 päeva peab olema esimene puhkuseosa. Kokkuleppel alustan siiski ülehomsest, nii et homme samal ajal...:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar