kolmapäev, 1. juuli 2009

musta triibu päev

Täna on minu musta triibu päev.
Kliendile, kelle konkreetse ostu osakaal on kolmandik minu selle kuu tulemusest sai kaks kuud tagasi räägitud, et peab valmistama pdf-formaadis materjalid eilseks.
Tuletasin meeldegi. Noh, et kohe-kohe saadavad. Ja tuligi siis. Nelja A3 pdf asemel saabus kümmekond jpg-fotot ning wordi fail mõnekümne lehekülje ulatuses. Ma tahtnuks ausalt nutta. Ja hommikul, kliendi juures istudes ja teksti koostades, sest varasemast jagus vaid 1,5 lk A3-ks, mõtlesin hetkeks isegi, et meil on töö juures suurepärane õhkkond... :) Lõppeks suutsime valmistada sobivas mahus tekste. Mina suutsin. Kliendi töötajad tegid täpselt vaid niipalju, kui näpuga näitasin. Ülejäänud aja istusid sohval kohvitades ja klatšides. Üks valesti kulutatud ajaga tööpäev oli.

Aga ma vaatan endiselt uue töö järele - see mõte peale lõpetamise-päeva telefonivestlust ei ole üle läinud.
Mul on üks tore mõte, mida ma tahan teha. (Jajah, ma olen otsustajaga juba rääkinud -võimalik vahetus) Ja mul on ette näidata viis saadetud cv-d, millest vaid ühe kohta julgen väita, et tahaksin kindlasti just seda tööd teha. Ülejäänud neli kuulutust jätsid veidi segase mulje. (Mu kümneaastane kogemus ütleb, et tööandjad tihtipeale ei suuda kõrvalise abita selgelt loetavaid töökuulutusi koostada)

Misiganes.
Kunagine parim sõbratar käis õhtul külas, ajasime juttu. Notsuke sõitis lõunaosariikidesse. Hommikul pidin talle kinnitama, et see ei ole veel oodatud Saaremaa-reis:)
Kastsin pr Betti veevoolikust üle - palav ju. Ja koristasin tibake. Emps jättis Baskini-raamatu lugeda. Ja tulebki magamamineku aeg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar