esmaspäev, 24. august 2009

puhkus läbi

Puhkus saab algaval päeval läbi.

Nädala esimesel poolel logelesime Saaremaal - vaatasime, kuidas Murueit sigudikega võitleb. (loe kartuleid päästa üritab). Abistasime põllule söödamaja tekitamisel - kandsime õunu. Minu jaoks kõikse kummalisem oli hommikul õunavaba põldu vaadata - no kuidas saab üks suur ja kari pisikesi sigudikke eranditult KÕIK õunad ära süüa! Väiksemad olid ju tõesti tibatillukesed õunavissid...

Nädala teine pool möödus Torilaiul. Üks seenelkäik, üks rannapäev, üks päev ümbruskonna tutvustamiseks emale, kes seekord külaliseks oli. Puhastasime tiiki, lakkisin korstna, ema toppis palke. Üks uus riiul sai ehitatud. Üle ootuste rahulik nädalavahetus.
Ja siis. Kohtumine sigudikuga üpris asula lähedal metsas. Kesik. Minu kirjelduse põhjal arvas Murueit loomakese olevat eelmise aasta triibuline põrsakese. Tüüp jalutas lihtsalt vastu. Ei kartnud ta autot ega autost väljujaid. Läks lihtsalt oma teed üle kraavi. Rahulikult. Imestusest ei jõudnud ma fotokatki välja võtta.

Väikesed roolinnud kogunevad juba traatidele. Õhtuks jaheneb. Sügis on kohe-kohe käega katsuda. Minu külmikus asetseb ämbrike soolaseentega (tõmmuriisikas, kaseseen, võiseen, pilvik) ning kaanetatud sai ka viis purki männiriisikaid.

Notsu kooli kodulehele ilmus õpilaste nimekiri. Notsuke asub õppima "a" klassis. Kooli ta minna ei taha. Ja nädala pärast on esimene september. Mina ei tea mis saab - ise tahaks küll kooli minna, ent lubasin ju sel sügisel astuda I ja X klassi. Masekas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar