esmaspäev, 21. september 2009

delikaatselt esitatud küsimus

Reede hilisõhtul polnud Lõunakeskuse Sportlandis hingelistki. Viskasin pilgu peale, et äkki erinevalt Silja Spordist müüvad nemad juba suusaasjade jääke. Ainult lumelauad koos klambritega, meile vajalikku murdmaavarustust veel mitte. Vaatasin ka rattasärke ning üllatuseks olid Nike´i seljataskutega rattasärgid pea 900 pealt 140-le hinnatud. Just paras motiveerima Väikest Notsut laupäevasel Tartu Maratoni Tillusõidul. Notsule on naiste XS kohati päris paras. Hindasin silma järgi sobivaks ja kablutasin kassasse, võtsin kaardi välja ja küsisin müüjapoisilt, kas allahinnatud asjadele kliendikaardi soodustus lisandub. (Ise selline matsakas, rõivasuurus M ja L vahele jääv.)
Müüjapoiss vaatas mind pikalt, naeratas häbelikult ja küsis, et kas ma ostetavat särki proovida ei soovi:)
Mulle ei jõudnud kohe pärale - ei soovi, miks ma peaks...
"Siis küll," sõnas müüjapoiss ja ta tundus veidi kurb.
Samal hetkel astus keegi mu juhtme pealt maha ja ma mõistsin küsimuse sisu - et see XS Nike ei mahu ju mulle ligilähedalegi!!!
Ütlesin talle sama delikaatselt, et minu laps rõõmustab uue särgi üle kindlasti väga ning lahkusin. Selle aasta toredamaid poeskäike oli:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar