esmaspäev, 15. märts 2010

Inimene vs maksuamet vol2

Eelmise nädala segane seis hakkab lahendust leidma.

Tänane kõnelus Maksuhalduriga andis infot, et meie juhtumi puhul tehakse erand. Igaüks deklareerib just niipalju tulusid-kulusid kui ta saanud/maksnud on. Iseenesest tundus see lause mulle naljakas - purtsatasin telefonitoru otsas naermagi. (Et riik annab mulle võimaluse mitte valetada) Aga lisaks meie deklaritele kirjutab Kohtutäitur Maksuametile selgituse asjaoludest, mis minu ja eksi deklaratsioonid erinevaks muudavad.
Iseenesest muidugi tore, et suur riigiamet 3000 krooni pärast pretsedendi loob. Kurb, et järgmisel aastal istume eksiga sama portsu otsas - suurema summa deklareerijaks olen siis mina.

Kurjaks muudab mind aga kolmas osaline - Kohtutäitur, kes lubanud Maksuhaldurile seletuskirja juba reedel edastada. Suhteliselt ootuspäraselt ei ole seda siiani saadetud ning seetõttu ei saa ka meie deklaritele rohelist teed anda.

"Bardakk", kirjeldas kohtutäituri büroo asjaajamist tabavalt üks õigussüsteemiga hästi kursis olev tütarlaps. Nendin, et tal on paganama õigus.

1 kommentaar:

  1. Samumeie - ah et võite erandkorras tõeseid andmeid esitada? :D
    Äkki ikka tahate justiitsministeeriumi poole ka pöörduda? Nemad ehk tahavad ka seda seletuskirja näha, siiski teostavad ju järelevalvet...

    VastaKustuta