neljapäev, 22. aprill 2010

Plaatijatüdruk

Mõned nädalad tagasi paigaldati köögiseina kolm aastat oodatud köögimööbel. See lahendas nõude paigutamise probleemi.

Täna kiskusin vana mööbliosa seinast eemale ja koputasin lahtisurutud tagaseinad tagasi.
Nädalajagu ootasid tellitud mosaiikplaadid. Hea vuugisegu on nauditava töö eeldus. Sellele järeldusele jõudsin, kui olin kaks esimest ruutu miski Naksi-nimelise koduse jäägiga seina surunud. Seejärel kablutasin Järve keskusesse ning soetasin Vetonit´i.
Kolm tundi tööd, tunnike koristamist ja seinas ilutsevad kirjud miniruudud. Homme vuugin.

Eip, mind ei ole mõtet hulluks pidada. Mulle tõesti meeldib lihtne ehitustöö ja plaadid olen seina pannud nii teisele poolele koduköögist kui ka osale vannitoast ja üürikorterile... nälga ei tohiks jääda kui tööandja mu teenustest loobub:)
Muidugi olnuks lihtsam helistada kogenud plaatijale, kes töö poole kiiremini mõne Jakobsoni eest ära teinuks. Kui plaatija olnuks eriti kabe, saanuks tulemus võib-olla ka ilusam. Aga kapid lasin teenusena kokku ja seina monteerida ning lõppeks näitasin meestele näpuga viltuseid vahesid ja vaatasin nende vähemalt sama viltuseid nägusid - putitamisele kulus sama pikk aeg kui keskmise suurusega kapi kokkupanekule.

3 kommentaari:

  1. Jah, nii mõnigi asi on lihtsam ise ära teha. Oleks vaid aega (minu puhul kipub viimasel ajal ka füüsilist võimekust puudu jääma)

    VastaKustuta
  2. väga hea, siis teinekord kui plaatimisega probleeme ei pea pöörduma enam tuttava joodikust plaatija poole :P igatahes vinge, et selliseid asju ise teed!

    VastaKustuta