laupäev, 1. mai 2010

Meie oma talgupäev

Mingeid talgulisi meist muidugi pole - mina ei viitsi ega jaksa ja meesisend rabas terve eelmise nädalavahetuse tööd teha. Plikadest suurem kadus lõunaosariikidesse ja väiksem... väiksem on lihtsalt üliväsinud. Viimase fakti tõestuseks on eelmisel nädalal saadud mitu "nelja". Hinnangut annan, kuna vead on tekkinud ülilihtsatesse kohtadesse ning põhjustet hoopis muust kui teadmiste lüngast.

Aga tegime kodus suurpuhastust. Leidsime mullivannile rakenduse. Tekid annab seal näiteks ära pesta - nii ülekahemeetriste mõõtudega kiudteki kui ka allakahemeetriste mõõtudega suleteki. (ma ei oleks mitte iial selle peale tulnud kui pea kakskümmend aastat tagasi kalli klassiõe pool teksaseid mullivannis pesemas ei oleks näinud) Pesumasinasse ei mahtunuks tekid ka siis kui masin külili keerata ja tekkide otsas jalgadega trampida. Toppisime liigsed tekstiilid vaakumkottidesse, imesime õhu välja ning voila - suurde kirstu mahtusid ühtäkki nii tekid, padjad, kardinad, jõulutekstiilid kui ka diivani uue katte materjal. Ja kaks suurt riiulit jäi tühjaks... Iseenesest ei olnud mul vaja ka kõiki plätusid, eriti pragunenuid ja vanasid. Ja mõnedesse suurtesse jalatsikarpidesse oli end minu teadmata suisa rämps sisse seadnud - karbid saab miinigrilli tuleroaks saata.
Tigu nagu ma olen, jaksasin veel pisut tolmuimejaga vehkida, lilled kasta ning lõppeks riidekapis sobrada. Hoovile toimetama ei jõudnud ja õhtusöögi soetasin Selverist. Niipalju siis töörahva pühast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar