neljapäev, 10. veebruar 2011

Minu emt, minu mure

M. keskuse EMT teeninduses ootab järjekorraautomaadi numbri põhjal kolm klienti. Mõlemad teenindajad on hõivatud. Jutud klientidega on pikad ning pikk on ka ootaja aeg.

Kliendi lahkudes libistab oma ilust ilmselt teadlik teenindajatüdruk kalapilgu üle ootajate ning muie tekkib sekundi murdosaks ta suunurka. Ta lülitab arvutiekraani välja ning lahkub kergel sammul tagumisse ruumi.

Kaks klienti libistavad järjekorranumbri taskusse ja lahkuvad. Mul ei ole valikut - olen sama probleemiga samas teeninduses juba kolmandat korda ning mu mobiil-id ei tööta vigase kaardi tõttu jätkuvalt. Iga kord on vabandatud viivituse ja lahendamatuse pärast. Ja vabandus on vaid sõnakõlks... lahendust ei ole jätkuvalt.

Ongi minu EMT - ise vaatan kas ja kuidas hakkama saan.

2 kommentaari:

  1. jep, ma olen lõpuks emt suhtumise tõttu elisas tagasi... mõnus on. isiklik haldur suhtleb vajadusel, kogu perel omavahelised tasuta kõned, normaalne levi, odavad hinnad.

    VastaKustuta
  2. Ma sain enda oma korda:) Näis kaua kestab...
    Mulle ütles tshikk vabanduseks, et tead need uued telefonid ongi sellised- nagu arvutid, tundlikud ja pretensioonikad. Et siis viska oma nutikas minema ja otsi kapist vana mudel uuesti välja...

    VastaKustuta