kolmapäev, 6. aprill 2011

viirus, viirus

Mul käis eile külaline. Selline, kes siia majja ei ole astunud vast viis aastat. Neli kindlasti. Kohmitses värava taga. Seejärel astus sisse, ulatas laial naeratusel Nõmme turult ostetud magusa saia ning istus tavapäraselt tugitooli. Vaatas ringi ja jõi kohvi. Kahe tunni pärast läks edasi, ütlemata, millal jälle tuleb. Tegelikult oli tema tulekupõhjuseks küll üks ese, mis paluti mul temale edastada.

***
Haiged oleme. Kolm neljandikku ehk poiss on terve. Tegin esmaspäeval algust - kõht valutas ja sees pööras ning mulksus. Öö veetsin vannitoas. Meesisend urises öörahu rikkumise pärast.
Ma ei saa aru - võin suvalises venemaa kolkas suvalist sööklatoitu tarbida tarbida. Söön rahumeeli kohalikega samast korvist puuvilju ja joon vett peale ning püsin tervena... Isegi Egiptusest naasen ma tervena. Ja nüüd olen paari viimase kuu jooksul juba teist korda kõhuhädas!!!

Lõuna ajal saabus koolist laps kurtes bussis vaevanud kõhuvalu. Veidi hiljem keerdus ta kõveralt tugitooli ning peatselt sulges enda järel vannitoa ukse. Meesisend urises, et kogu kamp veab haigusi koju.
Saabus temagi tund:)
Tänase päeva veedab kogu kamp kodus - meestel teatavasti on kaks seisundit - terve või suremas. Meesisend on täna viimati mainitud staadiumis.
Ja poiss... tema on küll haigustunnusteta, ent juba teist päeva ei võta lusikatäitki toitu ega jooki suu sisse.

2 kommentaari:

  1. Eks siis? Loodad, et ehk sai temagi kõhutõve? Tal blogi on? :)

    VastaKustuta
  2. Tere daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpetamiseks ärilaenu, isiklikku laenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e -posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle otse WhatsAppis sõnum: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud, et aidata teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiireimal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite meiega laenu saamiseks ühendust võtma;
    * Mugavus - saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsene rahastamine - saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrged heakskiidumäärad - teil on 99,9% võimalus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse - Te peate valima tagasimakse kuupäeva kas iganädalaselt, igakuiselt või kord aastas, kestusega 1-30 aastat.
    * Lihtne veebipõhine rakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust rahapuuduse tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenuga aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahalistes raskustes

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E -post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Teeme täie kindlusega koostööd kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta