esmaspäev, 6. juuni 2011

Peaaegu nagu puhkus

Kiskusin hommikul viimased rohututid aiaäärsest välja. Rohitud. Muru või noh... see heinamaa mis varasematel aastatel muru nime kandis sai samuti niidetud. Talvel lõhkikülmunud veesüsteemi taastamisel vedas meesisend ka veesüsteemi õue. Maja ees lösutab pisitilluke bassein - jahutav veesilm suvekuumuses. Majas sees on jätkuvalt rõske. See pakub mõnusat varju suvekuumuse eest.

Tõmbasin peenrast välja esimesed redised - mitte kunagi varem ei ole nende juurikate kasvatamine mul õnnestunud. (Linnas rohin-harvendan-kastan sõrmed villi ent tulemuseks saan suure hulga pealseid ja punaka kõhna juure) Viskasin eelmisel Võru-visiidil naljaviluks vanaema vanasse kurgipeenrasse naljaviluks peotäie seemneid ja voila! on´s asi rammusas mullas või soojas lõunapäikeses. Kõik viljad kasvavad priskelt.

Eile käisime Tamulas ujumas - see tähendab Notsu ujus ja poiss magas ja mina... mina olin ujumisriided autosse unustanud ja passisin vees nii sügaval kui püksid lubasid. Vesi on soe - kraadides ei oska arvata, ent kehal külm ei hakanud.

Rõõmu tumendab linnasõit. Kuigi siduvaid kohustusi nagu ei oleks olen rumalalt mitmeid asju lubanud ning vaevlen kohustuste küüsis.

4 kommentaari:

  1. Mismoodi saab redise kasvatamine mitte õnnestuda????

    VastaKustuta
  2. No nii on. Kasvab pahmakas pealseid ja all mitte midagi ehk punakas niit.

    VastaKustuta
  3. Äkki istutad salatit? Redis, minu teada ja nähtuna, lihtsalt kasvab... nagu... ise.

    VastaKustuta
  4. kusjuures meie kandis redis tõepoolest ei kasva, ma olen nüüdseks loobunud....

    VastaKustuta