neljapäev, 14. juuli 2011

Juurde & ära

Kas olen mina ebastandartne või on mul ebastandartne maitse. Käisin Roccas kõndimas ja sellele järgnevalt keskuses poodlemas. Astusin sisse mitmesse soliidse sildiga poodi, peamiselt küll ahvatleva allahindluse tõttu. Tulemuseks ümmargune null - seda nii allahinnatud kui allahindamata kauba kategoorias. Näppisin mõnda rõivaeset, paari proovisin isegi selga, aga omastamise tunnet ei tekkinud.
Lahkusingi kahe karbi lilleliste pesulõksude ja... Notsule maani ulatuva ploomililla O'Kaidi talvemantliga. (Üllatus! Olin eelmisel aastal valmis maksma täiskasvanu talvejope hinda, kuid nimetatud artikkel lihtsalt puudus. Lõpuks mõtlesin "midagi" välja ühest Võru secondhandist)

Homme lahkub prügiauto. Toppisin konteinerisse asju koondnimetusega "prügi". Ehk siis rõivaid, mis on minu jaoks nii ajast kui arust, mõnedel pisidefektid. Natuke kurb oli, ent kui ma viimase hooaja jooksul ei ole viitsinud võtta niiti ja nõela, et kampsunit parandada, siis järelikult ei vaja ma seda. Aeg otsustada. Simpel. Kodu sai ruumikam.

2 kommentaari:

  1. Proovi mõnikord kolida. Teeb kogu kodu sisustusele reseti. Ehkki äraviskamine pole kerge siis ka. "Me oleme 4 korda kolinud ja pole neid puust kausse kordagi kastist välja võtnud, kas kingime ära või mis?" - "Eiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!"

    VastaKustuta
  2. Miks sa neid Humana kogumiskasti ei viska, on mõnel ehk vaja...arengumaadesse nõutakse seda pisidefektiga asju nii, et ei jõua sorteerida

    VastaKustuta