neljapäev, 6. september 2012

Loksub paika

Mosaiigikillud vist asetuvad tõesti paari nädalaga oma kohtadele tagasi. Aitäh, Gea!

Midi litsus end juba eile minu juurde voodile ning pani oma nina vastu tita nina. Täna tuli nutva tite juurde lutiga. Aga eile õhtul üritas teda tagumikust näpistada...
Midi on hämmastava kiirusega sõnu omandanud. Kuigi suur osa jutust käib veel pudikeeles, eristuvad täiesti selged laused. Sellised, millest saavad aru ka teised peale minu. Midi suur armastus on raamatud. Neid võib ta tõesti tundide kaupa vaadata, uurida ja järjest enam ka ettelugemist kuulata. Raamatud traktoritest - muu tehnika teda ei paelu.

Mini on enam-vähem rahulik kui talle enne iga söögikorda gaasirohtu pakkuda. Ja siis veel Enteroli ja Protexin Restoret. Täna läheme varbaotsaverd andma ja eks kurdan siis ka kõhuhädasid. Rähmas silm on korras ja põsed paksud. Loodame, et saab tite kaalu-pikkuse hindamises ka positiivse tulemuse.

Notsu saabus eile koolist ja teatas, et uus aine, inglise keel, on megalihtne :) No näis, kuidas keelepaabel ehk kolme võõrkeele omandamine lisaks emakeelele toimima hakkab. Esimene "viis" sai teenitud muusikatunnist. Seda küll esinemise eest kooli aktusel, ent motiveerib seegi.

Ma ei suuda aru saada, kuidas ma igal aastal septembri alguses tõbiseks suudan jääda. On see õhuvahetus? Suvest sügisesse? Alustas Notsu, kes nakatas Midi ja suutis ka Mini turtsuma ajada. Täna hommikul ärkasin mina kurguvaluga. Oh nukker sügis :S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar