reede, 15. veebruar 2013

Petukatse "autoostul"

Meie Helesinine Unistus ootab uut omanikku. Kuulutuse avaldamise päeval sain e-kirja kelleltki kodanik alexsan388@gmail.com - ilt. Tüüp kirjutas:
tere olen väga huvitatud sellest, mida olen näinud nii .... Ma tahan teada tegelik price.here sinult viimane ... SEOSES
Järgnes link.


Mõtlesin ülesostjatele, kes autodele huupi odavpakkumisi teevad ja kirjutasin, et me ei räägi hinnast kirja teel. Vastu saabus hetke möödudes. Alex Santiago kirjutas:


Kui see oli viimane hooldada, kui kaua olete omandis on? ja milline on
teie kõige madalama hinna. Samuti tahaksin teada, kuidas maksta, sest
ma olen kohe huvi osta seda ja ma ei saa tulla oma kodumaale, ma
eelistaks internetis pangaülekandega, sest ma arvan, et lihtsaim viis
kasutada krediitkaarte ohutult ja on ohutu ja usaldusväärne makseviis.
Ütle mulle oma hind. Loodan kuulda varsti ja ma teen kõik
ettevalmistused transpordiga teda tuleb transportida mu kodu on
Ameerika Suurbritannias. Kui võimalik, võite saata mulle veel hiljuti
foto või video element?

Eriti meeldis mulle saadud kirjast Ameerika Suurbritannia :) Niisiis, pettur. Ja kirjutasin, et ei müü talle oma autot.

Sain ahastuses "ostjalt" veel ühe kirja:
Tere,
 
Ma nõudis PayPal sest mul ei ole ligipääsu oma pangakonto internetis
kui ma ei ole internetipanka ja ma ei saa minna panka olemuse tõttu
minu töö, kuid ma ei maksa minu PayPal konto, kuna mul on mu pank a /
c külge pandud, ma tahan, et sa annad mulle oma PayPali aadressile, et
ma saaks teha makseid asap kirje ja pls, kui teil ei ole payPal
kontot, siis see on väga lihtne loodud, minge www.paypal.com ja saan
seda luua, kui olete ehita i on vaja ainult e-posti aadress, mida
kasutad registreerimiseks payPal et panna raha kaudu.

Kurb. Väga kurb on elada kodumaast eemal ja mitte omada ligipääsu panka . Kuid otsustasin oma auto endale hoida.

Tagantjärele mõeldes oleks võinud petturiga kaasa mängida.




 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar