kolmapäev, 18. detsember 2013

kingihunnikus

Ja täna kell 17,30 said jõulud alguse. Nimelt astus uksest sisse Meesisend ja ulatas mulle värskelt saabunud "valge taanlase" ehk mu uue (okei, pisut pruugitud) Ford Galaxy võtmed ja hakkas pakke sisse vedama. Minu õde seal teisel pool vett tundub hullunud olevat - Notsule saadeti viis paari jalatseid ja suleparka ja hiigesuur kotitäis rõivaid... Jah, ma saan aru, neiil rõivastel nende peres enam otstarvet ei leidu, sest väiksemaks lapsed ei kasva. Kui ma paar tundi hiljem Notsu ukse vahet sisse piilusin, laotus rõivakiht ühtlaselt üle toa ning õnnelik teismeline ei suutnud otsustada, millist oma uutest hilpudest täna kandma peaks...

Aga see polnud kaugeltki kõik - igat pereliiget ootab suur ja kenasti pakitud kingitus. Otsustasime need jõuluõhtuks jätta.
Ja ka see polnud kõik - sain ka imelise sünnipäevakingituse...
Jap, jõulud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar