kolmapäev, 20. mai 2015

Ma tegin seda jälle...

Eelmisel nädalal Notsu ja iseenda riidekappi tühjendades vandusin ma peaaegu käsi piiblil, et enam ei tee. Ei osta enam riideid ja jalatseid. Ei anna järele teismelise halale, iseenda soovidele, Meesisendi edevusele ega fantaasiale poisterahvaste ägedatest hilpudest.

Õetütre leeripidu on jätkuvalt teemaks ja tegemist on Põhjamaades ühe olulistema sündmusega inimese elus. Õde kõneles suisa viiekümnele külalisele tellitud võileivatordist, oeh... (ma tean ja tunnen vast kümmetkonda nende kohalikku peretuttavat) Kujutasin end seismas ema kingitud kuldehetega ehitult rohe-lillas Vera Wangi kleidis, näpus beež Etienne Aigneri käekott ja jalas... a) mustad porikingad b) kirjud tennised c) suveeplätud d) ketsid, nähes  kõrval oma imekaunist õde mind teistele tutvustamas.

Niisiis murdsin ma lubadust ja kablutasin kingi otsima. Enne Notsu sündi kandsin ma jalatseid 38, harva ka 39. Peale Midi sündi soetasin pigem 39, vahel ka 40 ja Mini sünni järel... nuuks, kinganumber 40 samastub juba loivaga.

Nagu kord varemgi trampisin ühest ostukeskusest teise ja teisest kolmandasse, sobivaid leidmata. Või noh, sobiva hinnaga hinnaga kingi leidmata - ju olin oma unistuste lati jälle liiga kõrgele asetanud. Õnneks on minusugustele loodud Humana - sain paari ehtsast lakknahast beeže peaaegu tuttuusi pidulikkke suvekingi üheksa euro eest(töövõit: sundisin end Tommy Hilfigeri poiste suvepükse suuruses 128 tagasi panema)

Ilmateadet vaadates pakkisin kotti ka talveparka - olin märtsi alguses veendunud selle ostu halvas ajastuses, ometi on see siiani sagedasim õhtune rõivaese. Toppisin kogu komplekti selga ja ütleme, et vaatepilt oli koomiline. Seega pean veelkord endale antud lubadust rikkuma ja homme tuleb läbi viia operatsioon "kleidi, kingade ja käekotiga sobiv mantel või jakk". (Ja tagasiteel ostan Ikeast suurema riidekapi ja kodus hakkan lappama kinnisvarakuulutusi pirakama kodu leidmiseks)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar