neljapäev, 7. mai 2015

Nagu(?) orav rattas

Pühapäevani tuleb välja vedada ja viibida enamasti mitmes kohas korraga. Seda olen juba esmaspäevast alates harjutanud ja päris hästi on välja tulnud :)

Homme algab Luige laat ja minust saab sellega seoses üksikema. Meesisend kepsutab seitsme paiku minema, grille laadima. Mina pean vaatama, et üks kooli ja kaks lasteaeda satuks, haaran sponsorite toodud grill-liha peale ja kihutan Luigele järele. Samal ajal peaks ma kirjutama koolitööd, mille sain kätte täpselt 2. veebruaril ja mõtlesin selle kiirelt ära teha... Üheksasajast ingliskeelsest leheküljest vaid umbes 700 on tänaseks lugeda jäänud ja case-study ideed, millest 10 lk arutelu kirjutada, pole siiani tärganud. Tähtaeg pühapäeval. 

Õhtul on lasteaias vanemate koosolek (no kes teeb koosoleku nädala viimasel päeval valides kellaajaks 16,30? Sageli näib, et ma olen ainus töötav lapsevanem rühmas - ülejäänud saabuvadki lastele järele nelja paiku...) Poisid koju, emps sõbranna sünnalt peale ja ette valmistama empsu sünnipäevalauda - vastasel juhul kokkab ta üksinda ja varahommikuni.

Laupäev algab taas Luige laadaga, paralleelselt koolitööga muidugist :), seejärel korjan linnast kokku tellitud kulinaaria ja kihutan sellega ema poole. Sealt Luigele, Meesisend peale ja koju triigitud-viigitud laste järele, et üheskoos ema sünnipäevale minna.

Pühapäeval, üllatus-üllatus, taaskord Luige laat ja ühtlasi ka emadepäev ja minu koolitöö tähtaeg samuti. 
Kuskile tuleb mahutada ka surnuaiatuur ja kohtumine eksõemehega, kellelt saan paki edasi toimetamiseks. Keegi ei vabasta mind ka kodutöödest. Panin pühapäeva õhtuks konjakipudeli valmis - ma olen selle täielikult ära teeninud.

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar