kolmapäev, 1. august 2007

ajult blond naine sisustab maja ehk julge pealehakkamine on pool võitu

Kuidas veel üsna lähiminevikus sai elada internetita. Kust võeti see aeg, et kolada mööda poode, otsida vajalikku, teha kodus arvutused, pidada nõu ning minna poodi ja osta lõppeks asi ära...

Igatahes suutis internet mind täna vabastada õpitud abitusest - ja kohe niikolevägahea on olla:)

Ikea omanik lõi oma kaubamaja vist minule mõeldes - inimesele, kes peab end ükskord kokku võtma ja hammustama läbi "insenertehnilised" küsimused. Igatahes olen ma keskööks leidnud päris ilusa lahenduse nii elu- kui ka külalistetuppa ja seda täiesti mõistliku raha eest. Voila!

külalistetuba:
üks mahukas raamaturiiul (vaesed raamatud elavad hetkel suisa põrandal)
kiiktool või kokkupandav külalistevoodi/lesimistool
Eelarve: 199-273 EUR, sõltub lõplikust esemevalikust

Elutuba:
televiisorialus
diivanilaud+abilaud
vitriinkapp
plaadi-videoriiul
Eelarve: 171 EUR, lisanduv kummut maksaks 279 EUR

Magamistuba:
Televiisorialus - 49 EUR

Nojah. ja muidugi on silma hakanud paneelkardinad, üks armas vaip, peegel jnejne. Hulluse vältimiseks tuleb sellesse poodi minna konkreetne ostunimekiri näpus.

Teise toreda asjana sain teada, et garderoobisüsteem ei olegi kolehirmusvägakallis asi, et kogu süsteemi ei pea ostma korraga ning siingi on saab teha valikuid vajaliku ja väga hädavajaliku vahel.
Mis eriti tore, et mulle meeldima hakanud brändi müüb edasi ka üks ehituspood. Seega säilib lootus, et peale seitset aastat elu pappkastisüsteemis, saab ükskord ometi kõik vajalikud riided korraga välja tõsta. (ja mis teeks ühe naisterahva veel õnnelikumaks:D)

Sellessinases ehituspoes jäi mulle silma ka kamin. Blaaaah. Kaalult kerge. Just selline, nagu mu põrandaküttega elamisse sobib. Kui kunagi jaksaks osta mõlemale korrusele ühe (ja ükskord enne pensioniiga ka köögimööbli), siis oleks koduga seotud unistused täidetud.

Njah. Jänesena olin ma tänaõhtuseid arvutusi kuust kuusse ja aastast aastasse edasi lükanud. Olin hirmul, et niikuinii ei jagu, ei oska, ei suuda ja ei saa. Aga saab. Tahte ja loogilise mõtlemise küsimus on.

Miks ma neid suhteliselt mõttetuid asju detailselt kirja panen? Selleks, et kunagi saabuvas masendushoos otsida need read üles, printida välja ja panna kodus silmnähtavasse kohta üles.

Veel tänase päeva tegemistest: kui sõbrannad ei ole teineteist poolteist kuud näinud, siis võib hullumiseni lobiseda kartmata et lõualuud väsivad. Juttu jätkub vähemalt pimeduse saabumiseni või kuniks kuus aastat vana plikatirts uniseks jääb.

2 kommentaari:

  1. (ajab kõrvad kikki)

    millises ehituspoes?

    VastaKustuta
  2. kõlab nagiu reklaam: Tänase päeva seisuga kaheski: K-Rautas ja Ehituse ABC-s. Viimases kohapealne valik väiksem, aga hinnad soodsamad. Projektijuhi kaudu tellides ilmselt võimalik teha ka konkreetne tellimus.

    VastaKustuta