kolmapäev, 31. oktoober 2007

Halloween

Ei, ma ei armasta ameerikat. Ja kõrvitsatükeldamine on köögitöö mitte pidu. Aga igivanasti, veel enne kui Notsu sündis, olid vanalinna kõrtsudes lahedad Halloweeni peod. Mõte oli peale kahte kodutööd üks pisike siider teha.

Aga muffigi. Kõrtsudes valitses kolmapäevane uimasus. Viru tänava otsas Kolumbuses oli halloweeni salsapidu. Üks siider. Tänud, väga mõnus ja koju kodutöö rüppe tagasi.

Säästueelarvestaja kulud: kütus 200 kr, lõuna R-kioskist jogurt+salat=23 kr. Siider, minu lemmikute hulgast:S Brut 75 kr. Marsa linna ja tagasi 35 kr. Kogukulu: 333 krooni. Eilsed kulud: 56 krooni. Kaks päeva kokku: 389. Seega. Püsin veel alla 1000 krooni, suurimaks kuluartikliks kütus 400 krooniga.

3 kommentaari:

  1. Kütus ongi päris karm kuluartikkel. Inimesed kipuvad selle millegipärast autot ostes ära unustama. VÕetakse liising maksimumvõimaluste peale, paremal juhul arvestatakse ka igakuise/kvartaalse kasko-kuluga.... aga bensiini peale ei mõelda.
    Mul selle pärast autot ei olegi. Sest kui ma selle ostaksin, siis ma tahaks ka sõita. Ja palju. Aga ... kui pangalaen neelab kolmandiku sissetulekutest ja autoliising neelaks u teist sama palju... siis kust paganama kohast peaks bensiiniks raha jaguma? Isegi kui ei oleks mingi hull rüüpaja loom....
    Nii et ära pahanda ja võta seda moel, et "osta endale vähem kütust võttev auto", aga kas see, et bensiini peab ostma kolme päeva jooksul kaks korda.... kas see ei peaks mõtlema panema...? Me vaatasime päris karmi pilguga oma rahapoliitika üle ja mis selgus - iga päev tööle ja tagasi, õhtused poeringid, kaks pikemat maalesõitu kuus - see on kokku miinimum 4 paaki bensu, a 700 eeku tükk. See on miinumumprogramm... Nii et hetkeolukorras ma endale autot ei planeeri....
    Aga loodetavasti annab su säästurežiim tulemusi ja saad oma elukat edasi pidada.

    VastaKustuta
  2. täh! Üks laenumakse suurenes 5->10 ja üldse on kulud käest läinud.
    Vahelduseks on hea panna kõik kirja ja teha korrektiive.

    Aga liivas tuuseldav ja veetakistustest jõuliselt läbi minev Patrol oli mu unistus. Ma olen õnnelik inimene, sest sain oma unistuse, küll materiaalse, täita!

    Aga hetkel, AD 2007 on lihtsalt selline aeg, et 3500 laen + 5000 kütust käib üle jõu ja tuleb teha valikuid. Kunagi hiljem jälle, elu ju ees:)

    VastaKustuta
  3. Ma võin praktilise soovituse koha pealt veel öelda, mis me tegime: söögiraha jaoks eraldi arve koos eraldi kaartidega - iga kuu alguses sinna 1,5K kumbki - ja sellest piisab. Ma küll teen süüa õhtuti nii palju, et saab järgmisel päeval ka tööle kaasa võtta - aga kui ei viitsi, siis ei tee ka ja väljas lõunal käies maksame samast rahast. Mees saab oma õlled ka:)
    Arvelduskrediidist välja tulemiseks on meil ka hetkel säästurežiim - et kulutame ära kõigepealt reaalse raha, st kui mehel otsas, siis minu oma - ja üritame võimalikult vähe miinustesse minna. Kahe kuuga on õnnestunud (kuu pole küll veel läbi, sest arvestame 10ndast 10ndani) -9000 muuta umbes -2000. Seda ilma oma elustiili väga muutmata - kinos ja teatris ei jää käimata, laupäeva õhtul väljas söömas käimata, jne. Natu peab planeerima ainult:)

    VastaKustuta