pühapäev, 7. oktoober 2007

mõnus sügispäev, pits konjakit ja südamlik film

Minu jaoks on september-oktoober enesessesüüvimise ja kokkuvõtete tegemise kuud. Mulle meeldib sügis - nii vihmarohke ja jahe kui ka vananaistesuviselt soe. Ja selleaastane sügis on mõnus segapuder mõlemast. Paraku kihutan elu kiirteel ja mu sügisnauding piirdub paremal juhul seenemetsa põikamise või halvema versioonina värviliste lehtede autoaknast vaatamisega.

Kõikide halbade asjade kokkulangemise tulemusena on mul vaba nädalavahetus. Paraku ei jää ükski tegemine ära, vaid need tuleb lihtsalt kõigi tulevikutegemiste kõrvalt ära toimetada.

Et Notsu on asumisel ning Maarja Soomaal, siis on mul täisvaikne nädalavahetus. Lülitasin isegi telefoni välja.

Hommikul kolasin poodides, lõuna paiku lõpetsin määramatusse tulevikku lükatud aiatööd, õhtul toimetasin keldris ja pööningul ning Aktuaalse Kaameraga saabus mõnus roidumus. Veidi enne poe sulgemist tõin jäätise ja lasin sel maitsestamata jogurti ning kakaopulbriga hea maitsta...

BB näikse aimavat "konkurendi" saabumist - juba ammu ei ole ma oma lemmikut näinud kodus pikemalt kui söömiseks ja magamiseks. Ma armastan laupäevi - ainsaks jäänud Võrumaa suvest alates saadab neid raadio Elmar.

Veidi enne keskööd lubasime Kukupaiga pitsi konjakit (Kavkazkij Plennik, siseriiklikuks tarbimiseks) ja mitu suurepärast tundi maast ja ilmast lobisemist. Homme peaks end rabajooksule vedama... Kui ma vaid üles ärkaks, sest lõppeks ometi on mul aega filmi vaadata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar