pühapäev, 21. oktoober 2007

veel üks päevaraamat lõpetamas

See on minu isiklik päevik ja ma kirjutan siia oma mõtteid. Just selliseid kirjutamise hetkel peas keerleb. Et sellele blogile on avalik ehk passwordita juurdepääs, siis ei ole mõtet siit rebida välja lauseid või mõtteid ega urgitseda tausta. Väga isiklike või tõsiste mõtete kirjapanemiseks käib siin liiga palju rahvast.

Tänanküsimastjavägahästi! Ma olen edukas, mul läheb hästi ja oma täiskasvanueas pole ma kõikide keerdkäikude kiuste rahulolevam ega tugevam olnud kui praegu. Seda hoolimata mõne lugeja isiklikust arvamusest.

Eelpooltoodud põhjusel kaalun kurbusega siit jälgi jätmata mujale kolimist või kribamise lõpetamist päriseks.

1 kommentaar:

  1. appikene, sellest oleks ikka äraütlemata kahju :(
    mõtle veel ja ... ära ikka teee

    VastaKustuta