Tsau, Lotte siin!
Nüüd juhtus küll selline lugu, et minu jäätisesõpru oli palju-palju rohkem, kui oskasin ette kujutada. See on tegelikult väga lahe. Suur mure on mul aga sellepärast, et peame väga palju nukke juurde õmblema ning see võtab omajagu aega. Nukud peavad ju head saama.
Luban, et saame nukud valmis 6. novembriks ning kätte saad nad ikka samadest kohtadest (Tallinnas, Betooni 4; Tartus, Ravila 59; Rakveres, Rägavere tee 44 ja Pärnus, Parmu 6). Palun väga vabandust viivituse pärast.
Kui on küsimusi, siis neile saab vastuse Tallinna Külmhoone telefonilt 6 033 827 või siis veebilehelt www.premia.ee/lotte
Ole siis tubli!
Lotte
Sellise sisuga kiri, mis lubas üha uusi ja uusi tarnekuupäevi, prantsatas mitmel korral mu postkasti teatamaks, et koeratüdruku nukkude kättesaamine hilineb või hilineb veelkord. SMS-e saadeti ka telefonile. ...kell 5 öösel näiteks. Mõned inimesed aga ei lülita või ei tohi välja lülitada mobiile...
Notsu vingumise peale helistasin kampaaniatelefonile ja sain nipsakalt sekretärineiult teada, et kõik on veebiküljel kirjas. Iseenesestmõistetavalt ei saadetud e-postiga infi, kuna tähtaeg on möödas ja kaisukoerad LOOMULIKULT kohal.
Betooni 4, Tallinn. Lottesid jagav pikajalgne ja silmapaistvalt ilus sekretär küõsib nõudlikult dokumenti. Arvutis klõbistades teatas - pole Teil ju midagi. Sisestasime lapse nime - ka ei midagi...
"Oodake üks hetk", hüüdis ta telefonile vastates ja jooksuga teadmatusse kadudes mulle. Ootasin. Päris pikk ootamine oli - ei mingit viisakat naeratust ega vabandamist.
Ja nii ma lugesin kogunenud järjekorra ees ette oma telefoninumbrit, kodust aadressi ja muid ebamugavaid andmeid. Sain teada, et tuleb anda täpne ees- ja perekonnanimi, sest nende süsteem ei tunnista nimeosasid... Sellele, et nad Notsu nime ise valesti sisestanud olid, ei pööranud Premia visiitkaart loomulikult tähelepanu...
Sain tõepoolest väga kena Lotte lõppeks kätte ja peaks teoreetiliselt hiigelõnnelik olema.
Paraku ei ole. Suhtekorraldustudengi ja reklaamiala töötajana leian, et tegemist oli väga vahva ja õigeaegselt ajastatud kampaaniaga. Aga...
*kampaania stiil peaks säilima lõpuni, ka siis kui ettevõttel on kampaaniast kõriauguni ja see on täiesti ebaõnnestunud
*toodete mitmekordsel hilinemisel võiks teavitada, et nüüd on kõik OK. Näiteks e-kirja saatmine ei maksa ju midagi!
*sellises kampaanias osalevad töötajad peaks olema viisakad ja sõbralikud. Ma mõistan, et inimeste vastuvõtt on sekretärile päris koormav lisatöö, kuid midagi annaks ju välja mõelda...
Usun, et Lotte jäätise müük tõusis seoses nukkude jagamisega oluliselt. Kas tõesti peavad vanemad auhinna kättesaamiseks minema nii ebamugavasse kohta nagu seda on Betooni tänav Lasnamäe tööstuspiirkonnas? Sinna ei sõida ühistransport! Kõigil ei ole endiselt autosid! Ja nukke jagatakse tööpäeviti kella 9-15 (telefonis öeldi 9-17)! Tartu, Pärnu ja Rakvere asukohti ei oska ma kaardistada.
Et Eestis toimib väga edukalt konkurents, siis ignoreerime me Notsuga mõnda aega Tallinna Külmhoone tooteid. Nad ei ole meie raha väärt.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar