pühapäev, 13. jaanuar 2008

emotsioonitu nädalavahetus

Ma olen ära teeninud ordeni! Kui vaid õppetöö eest ülikoolis ordeneid väljastataks...

Nädalavahetusel peaaegu ööpäevaringselt kestnud õppetöö tulemusena sai tehtud kaks tööd aines "Avalik arvamus" ning neli tööd aines "Poliitiline kultuur ja poliitiline kommunikatsioon". Kui esimeses toimuvaid protsesse on tõepoolest huvitav jälgida, siis pehmete väärtuste hindajana jätab poliitika mind täiesti ükskõikseks. Paraku on tegemist minu ainekavas kohustusliku neljapunkti-ainega. Jääb üle vaid loota imele, et minu (kiir)tööde keskmiseks hindeks kujuneb "C", mis tagab eksamist vabastuse.

Jäänud on kontrolltöö ja arvamusavaldus aines "Organisatsioonikommunikatsioon", mis toimub veebikeskkonnas webCT, mida minu koduarvutid piisavalt turvaliseks ei pea (või oli see nüüd vastupidi). Selles aines on oluline kirjutada ka grupitöö, mille diskussioon algas loengus.

Aines "Tsensuuri ajalugu" on vaja ette valmistada ehk siis läbi lugeda ja väljakirjutused teostada kordamisküsimused, mille põhjal tuleb sooritada eksam. Ühe punkti aines "Teadustöö alused" suutsin ma teistest oluliselt kehvema kirjutamispositsiooni tõttu eksamil põruda ja pean uuesti ette valmistama... Ja "Kriisikommunikatsiooni" grupitööks lubasin ainsa oskajana powerpoint slaidid valmis teha.

Selle etapi lõppedes jääb üle vaid sess, mille eduka tulemusena koguks ma 20 punkti ja läheks kevadsemestrile vastu punktiarvuga 80 (vajalikust 120-st)

Jeerum. Mina seda ülikooli lõpetada ei jaksa:S Samas tempos jätkates leiab mind peatselt kas hullumaja rohelise plangu tagant või kehvemal juhul suisa surnuaiast ning Notsu peab kolima jäädavalt lastekodusse:S

1 kommentaar:

  1. Ma tean, mida Sa tunned...
    (pikk pai selle pingutuse peale..)
    :)))

    VastaKustuta