reede, 15. veebruar 2008

hinnapsühholoogia

Arvatult ei ole Patroli müümine lihtne ülesanne - tegemist on siiski keskmisest erinevatele vajadustele mõeldud sõiduvahendiga.

Eelmisel kuulutamisringil panin välja täishinna ning suhtumine oli leige - paar vahetuspakkumist veel kallimate autode vastu ja mõni mittekedagiütlevas kõneviisis tausta uuriv vestlus.
Kolleeg müüb kastimaasturit - veel erilisemat sõidukit umbes sama väheste kontaktidega.

Tegime kuulutustesse muudatuse. Hinnaks märkisime baassumma, mille asemel võib pakkuda ka teist autot ning lisasime juurde "liisingu jätkamine".
Meile mõlemale tuleb nüüd paarkümmend kõnet päevas. Tehakse aksepteeritavaid vahetuspakkumisi.

Paar pahast kõnet ka sekka - inimene loeb vaid sõnu, mida näha tahab. Ja 2001. aasta maastur saada kätte alla 100 000 - auto võib olla tõeline saast. Aga kui NII ODAVALT saab - võtan kohe ära...

4 kommentaari:

  1. Näh, minagi läksin õnge ja oleks homme jooksnud autot vaatama;)
    Minu arust pole see lähenemine õige - ka mulle, kogenud autoostjale-vahetajale jäi mulje, et Hiir on viimases hädas sunnitud oma maasturi turuhinnast 1,5x odavamalt maha müüma....
    Aga ehk näkkab - edu:)

    VastaKustuta
  2. Oleks Sul kastiga romuke, ostaks ise kohe ära - mul on metsa trööpamise jaoks autot vaja, praegust ma küll ei raatsi lõhkuda ja see pole maastur kah. :D :p Sinu omal on vähemalt suurus paras. ;) :D

    VastaKustuta
  3. murueit, tee mu kolleegiga kaupa, tal minu oma kastiversioon. oli äkki x-trail või mis... (ma ei ole sihtgrupp ja sestap ka täpset nime ei tea.)

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta