Empsule potsatas postkasti Maksimarketi bukletike, mis lubas kolme toodet kahe hinna eest. Emps viitsis teha väljavõtte, kalkuleerides, et mõned veinid, lõppev hambapasta, kiirsupid reisi jaoks ja natsa muud pudi-padi annaks paarsada krooni kokkuhoidu. Arvestades, et tegemist on vältimatute väljaminekutega ja toidupoes tuleb ka niikuinii käia, ei olegi paha. Maksid asuvad aga udutobedates kohtades - keskmine klient on ilmselt autostunud shopahoolik.
Niisiis. me veetsime pühapäevaõhtu poes. Tulemuseks, et empsu väljavalitud toodetest oli olemas vaid kaks... :(
Kena turundustrikk on saata inimestele koju soodsaid oste lubav bukletike ja infoletis käsi laiutada - lubasime ju, kuniks kaupa jätkub, aga otsa sai. Kahjuks. Tulge järgmine nädal uuesti, on ka hea pakkumine, irw
Mulle, nõmmekale, kes võiks olla Pääsküla Maksimarketi klient, jõudis bukletike postkasti eile ehk siis laupäeval. Ei mingit venitamist vaid lihtsalt nõme. Kallis Maksimarket, sellise trikiga püsikliente ei püüa.
pühapäev, 10. veebruar 2008
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar