pühapäev, 27. aprill 2008

kevadsemestri kodutööde nimekiri

Mõistusega tean, et olen koolitöödega järjel. Tänase päeva seisuga on mul kirjutada vaid mõned kodutööd:
1) suhtlemispsühholoogia - referaat
- uurimus (grupitöö, mille viin läbi ilmselt siiski üksi)
2) meedia avalikkuse kujundajana 3. kodutöö (pole teematki antud)
3) praktika (kokkuvõte, täita blankett, kulu 2 minutit)
4) meediapraktikum (kujundada valijakaart, 99,9% valma)
5) tarbijakultuur (magistriaine, mille peale pean enam aega pühendama)
6) audiovisuaalne kommunikatsioon, tv-osa, kokku kolm kodutööd (nädala telekava analüüs, zanriline ja vormiline saateanalüüs ning teoreetiline töö)

Kokku 9 kodutööd, millega on aega kuni juunikuu keskpaigani. Paraku ärkan ma igal öösel
hirmudega, et ma ei jõua valmis. Ja igas päevas kummitab kuklas samasugune hirmutav teadmine. Kaevasin vana hea xanaxi paki välja. Maitseb hea ja kuidagi peab poolteist kuud edasi vedama.
:(

1 kommentaar:

  1. Palun viita mulle kuhugi see suhtemispsühholoogia kodutöö, ma ei näe mitte kuskil mitte ühtegi jälge sellest! Kust kuradi kohast sa selle võtsid?

    VastaKustuta