neljapäev, 7. august 2008

päev haapsalus

Kolasime Haapsalus.

Raudteemuuseum - rongisõit läbi aegade. Väljapanek arvatust kehvem, Lavassaare raudteeteemalise muuseumi siseosa jättis hoopis uhkema mulje. Renoveerimistööd annavad uue kuue jaamas seisvale auruvedurile - sattusime juhuslikult kokku töö mahtu üle vaatava objektijuhiga, kes näitas hetkel viletsas seisukorras vedurit.

rand - ujumine ja mäng liivavormidega jäi jaheda ja tuulise ilma tõttu ära

shopping. Ostsin mõnusat puhkuselugemist. Sabine Kuegler "Dzunglilaps" - positiivse lugemissoovituse leidsin ajakirjast "Tarkade klubi". Juhuslikult sattus näppu ka ühe mu lemmikkirjaniku Herman Sergo raamat "Vihavald"

Haapsalu Kuursaali restoran. Ma olen söönud maitsvamat pastat. Ka ettekandja oli veidi ebalev. Kuid mõnus on istuda süüa valgest kangast laudlinalt, hoides süles kangast salvrätikuid. Ja möödunud sajandi alguse meeleolu vanas tantsusaalis koos rauge merevaatega.

Tšaikovski pink. Meenus umbes kolmekümne aasta tagune foto pingil istuvast Väikese Notsuga äravahetamiseni sarnasest tüdrukust. Ja ema jutustus Haapsalus puhanud Suurest Heliloojast. Kordusid küsimused stiilis: Emme, kas see helilooja on juba ammu ära surnud? Aga emme, mida üldse tähendab sõna "helilooja"?

Rannapromenaad, mille viletsus meenutas endisaegset hiilgust.

Mänguväljak Aafrika rannal - karussell, kiiged, alpinismiseinake, redelid. Kõik, mida üks mänguealine laps ihata võiks. Suur pluss - mänguväljaku veerel on teisaldatav tualett - igati puhas ja kasutusvalmis. Kirgiisiast tulnuna hindasin mina pehme tualettpaberi olemasolu:)

Haapsalu veekeskus. Kord tööasjus nendega rääkides jätsid nad endast kehva ja tillukese mulje. Külastajana jalus siim tegemist küllaga - üks liutoru, üks mullivann, lastebassein koskedega. Soome ja aurusaun. Tegemist jagus pooleteiseks tunniks piisavalt. Nii sai täidetud ka Väikesele Notsule antud lubadus minna Haapsallu ujuma. Kusjuures märkimist väärib väga sõbralik hind - koolieelik ja üliõpilane maksid kokku vaid 80 krooni.

Tagasitee valisime teeremondi tõttu läbi Keila.

***
Minu planeerimatu tagasisaabumise tõttu vabanes kaks nädalat puhkust. Tegelen sellega, milleks aasta jooksul pole peaaegu üldse aega jagunud - olen ema. Minu mobiiltelefon on 21. augustini välja lülitatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar