esmaspäev, 6. august 2012

Foto: Hallitanud Karumsi tooted Prismast

Ost sooritatud 6.08 kella 16,30 paiku Mustika Prismast.

Prisma kommentaar: "Oi kui kahju! Tulge meie kauplusest läbi ja saate uued tooted"
(Nii lihtne! Kas mul on tõesti nii palju aega + vaba raha poodi- ja kojusõiduks???)
Karumsi Eesti esindaja kommentaar: " No eks nad on need estakaadile päikese kätte unustanud... Toon Teile homme uued ja pisikese nänni ka"
(Samuti lihtne - saad uue kraami ja firma pastaka. vms...)


NB! Mustika Prismasse jäi Karumsi koorekreeme terve letitäis ning suure tõenäosusega on ka nendest mingi osa riknenud - minu ostetud tooted on erinevatest sortidest ja erineva säilivuskuupäevaga.


Niisiis: Läti tootjalt Soome poeketi kaudu Eesti lastele. Head isu!

1 kommentaar:

  1. oioi, ostsin eile prismast glasuurkohukesi, nüüd vaja ka üle kontrollida. mõtlesin just kus viibid, lapsi rattatrennist tuues nägin helesinist unistust maja ees ning järeldasin, et oled lõunaosariikidest tagasi.
    aga hallitanud kohukesi olen saanud ka mina, vist olid alma omad, tõid mulle tööle kohale kotikese oma toodetega. vähemalt nende poolne suhtumine oli viisakas ja tõesti võis poe bläkk olla.

    VastaKustuta