teisipäev, 20. november 2012

Statoil ja kampaania

Tankimas käin juba tükimat aega Statoili automaattankuris. Kassasse arvet tasudes peaksin enne tasumise võimaldamist teada andma, kas soovin midagi ka süüa või juua.

(Võib-olla peaksin olema hoopis tänulik, et küsitlus piirdub vaid toitumisharjumustega. Tootegruppe tanklas jagub - ajakirjad-ajalehed, klaasipesuvedelik, sigaretid, kondoomid...)

Aga autopesuks peab ikkagi kassa poole pöörduma.

Niisiis:
-Üks autopesu, see 10,90, palun. 
-Kas harjade- või survepesu? 
-Äääääää, andke see, mis selles jaamas ka puhtaks peseb.
-Harjapesu siis. Kas autol on ka tagumine kojamees?
-Möhhhh??? Ma ei tea... vist on. (ahjaa, on kindlasti, ma ju parandasin seda ükskord)
-Sellisel juhul palun pange see kott pesulas peale! Kas midagi veel? Süüa? Juua midagi?

Pean leidma nüüd ka uue autopesula. Veljed jäid räpaseks ja teistkordset läbisulistamist ei tahtnud nende vastikute küsimuste tõttu paluma minna. Pesulas sortisin veidi ka auto panipaikade sisu. Meesisend on tankimas käies osalenud käimasolevas kampaanias ja kogunud templeid. SEDA kaarti tanklatibinad ei küsinud. Ehk siis "oma kasu" peab ostja ise meeles pidama :(




4 kommentaari:

  1. Tänaseks on vist juba pisut külm, aga ma väga tahaksin lugeda kellegi kogemust iseteeninduslikust pesulast (üks on TPI juures). Arvatavasti saab seal auto puhtaks. Palun bronnitagu kevadeks lugejate soovil üks selline osaluseksperimendiga postitus:)

    VastaKustuta
  2. Sulle ei meeldi inimestega rääkida? Mina käin AINULT Statoilis ja AINULT leti taga, automaatidest hoian kramplikult eemale, ei usalda... Küsimustele vastata meeldib, süüa ka meeldib...

    VastaKustuta
  3. Mina suhtlen ka igal võimalusel ainult automaatidega. Sest töö juures saab inimestega suhtlemisest täiesti siiber.

    VastaKustuta
  4. Statoil on koht kuhu ma enam vabatahtlikult ei lähe... olen nende juhtiva seltskonnaga kohtunud ja kirjavahetust pidanud ja no ei tekita tunnet, et ma mingitpidi nendega seotud tahaksin olla

    VastaKustuta