kolmapäev, 12. detsember 2007

jõulumürgitus

Jõulueelne trall hakkab üle vindi käima.

*neljapäev. Poolepäevane koolitus (kurask, mul oleks hädasti vaja hoopis tööd teha). Õhtul Notsu suusatrenni jõulupidu
*reede. Kingiotsimise päev. Laupäevase sünnipäevalapsega on kink kokku lepitud, kuid Notsuga kooskõlastamata ja ostmata ja pakkimata...
*laupäev. Piletid Nukuteatrisse. Bullerby jõulud võib olla lahe etendus ja pileteid bronnides lootsin tunda väga vaikseid ja rahulikke pühi...
Notsu lasteaiakaaslase sünnipäev.
Meie ettevõtte jõulupidu, ühinen peale kella 21
Ühed mu kallistest sõpradest tahtsid teha aastat kokkuvõtva õhtu - erinevate reisipiltide, -muljete ja vana hea lauamänguga "Eesti"...
Kõik ühes päevas...
*pühapäev. Notsu tennisetrenni jõulupidu. Aga mina tahtsin ronima minna, juba mitu nädalat muudkui plaanin ega jõua kuskile...

Kavalad küsimused, mida jõuluvana tooma peaks... Palun ärgu toogu midagi! Ausõna! Jõuluvana võiks teha kogu meie pere kinkide arvelt hoopis annetuse päriselt puudust kannatajatele - kodututele loomadele või paljulapselistele peredele. Ma tahaks hoopis aega. Tahaks ühte hommikut, mil end välja magada. Paari vaba tundi - läheks pediküüri ja laseks varbaid torkida:) Tahaks, et ei peaks rabelema. Aga aja asemel tuleb jälle üks kauni tutiga kokku seatud pakk:S Ma olen nii kuradi väsinud neist väärtusetutest asjadest, tarbimisjõulutest ja -pidudest ja suvalises toidupoes helisevatest jõululauludest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar