esmaspäev, 26. jaanuar 2009

meemiga visatud

Hea Kaamos, Aitäh Sulle meemikutse eest! Vastus on seisnud neljapäevast alates draftina.


1. Leia oma kvanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need.
Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).

2. Anna 5:le blogipidajale meemi "teatepulk" edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused.
Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.

3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemi ulatanud blogi.

Niisiis:
pere - see oli üks mõnus suvi. Peale juulisündmusi muidugi. Kolasime lapsega mööda Eestit, minu mobiiltelefon välja lülitatud. Avastasin Väikeses Notsus imestusega üha uusi ja uusi külgi. Pisut piinlik lugu, et aina kihutava üksikemana ei olnud ma kevadel kuueaastaseks saanud lapsega varem üldse tuttavgi.

sõprus - Sellel hilisõhtul olin kohutavalt kurb. Miks? Kes seda enam mäletab. Ja siis helistas Epp ja rääkis mõistuloo aja möödumisest.

armastus Sellesse nimetusse võiks emotsionaalne mina paigutada lõputu rea asju. Kuidas armastuses muutub vihkamiseks ja vihkamine armastuseks... Aga üks on ülim - armastus elu vastu.

mina ise - ma olen kogu aeg kuskile teel. Kogu aeg on midagi pooleli. Olgu selleks siis lihtsalt nädalavahetuse väljasõit või pikem, enamasti veidi ekstreemsust sisaldav reis. Jätkuvalt on pooleli kool...

mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua). - see oli üks naljakas lugu. Naljakas muidugi vaid tagantjärele. Sellel hetkel halli-rohelise-beezikirjul plaaditud põrandal paljajalu seistes olin hulluks minemas.

******************************************************
Pean tunnistama, et olen kehvake blogilugeja. Mõned sõbrad, naabrinaine. Tõsi, viimasel ajal loen mõnda päris-võõra-inimese blogi ka ja elan kaasa.
Iseendagi blogi pean ma pigem isikliku päevaraamatuna - mõnus oli lugeda vanu kirjutisi. Aga tore ju kui teistel siit midagi huvitavat leida on.
Edasi ei anna - kui keegi soovib, võib vabalt võtta ja ära teha.

1 kommentaar:

  1. Hästi suur aitäh, kangesti mõnus lugemine oli!
    Mulle meeldib, kuidas kirjutad, neis lugudes on elu ja särtsu sees ka siis, kui lugu on natuke melanhoolne.

    Veelkord aitäh!

    VastaKustuta