esmaspäev, 26. märts 2007

maailm täis värve

Spordivaeselt möödunud talv on jälje jätnud ja eilne rullimine tegi keha roiuks. Õnneks andis viimane haiguspäev võimaluse äratuskella üha edasi ja edasi keerata, taustaks Notsu viuksumine, et tegelikult ei tahagi ta lasteaeda minna. Jõudsimegi alles õuemineku ajaks.

Oh, mulle meeldivad "varastatud" tööpäeva hommikud. Just selline täna oligi - hambapalavikust oli järel vaid mälestus, kissitasin mõnuga tugitoolis silmi, jõin kohvi ning lugesin uudiseid. SLÕhtulehe portaal on peale uuendusi masendav - jah, see eelmine, paberlehe koopia oli igati ajast ja arust, kuid vähemalt leidsin sealt leheartiklid üles. Või olen hoopis mina laisk uuendusi vastu võtma...

Tänasest avasin enda rattahooaja. Nõmme-Harku ring on tõsine krossirada - lumesulamudane ja lahedat sõiduelamust pakkuv. Viimasena vahetasin minnes oma uhked roosad tossud vanade eccode vastu, ja õigesti tegin - tagasi jõudes olin mudane sõna otseses mõttes ninaotsani:) Ja rattaketi unustasin õlitamata:S
Pulsi ajasin jälle üles- aru ma ei saa, miks kevadistel esimestel vabaõhukoormustel pulss kergesti ülemise lae saavutab ja samas treeningsaali spinningurattal püsib ta kenasti normi alumises piiris:S Igakevadine jama.

Eile sai naljaviluks lubatud, et võin vabalt ka maratoni jooksma hakata, kui mulle selleks ilusaid riideid võimldatakse:) Peep, vana hai, ei suuda uskuda, et popid spordirõivad innustaks kedagi rohkem treenima. /Ja Elbrusele minekuks peaks ma roooooosad vibramtallaga saapad hankima - absoluutselt/ Ja nii lubasingi endale kena oranzikirju Crafti rattasärgi - esimese sõidu puhul.

Ja eelpreemiaks oli mul hädasti vaja veel Fila vabaajajalatseid:P Tegelikult loodan taas kord uute kingade ostmisega vabaneda Inglismaalt neli kevadet tagasi toodud ja tänaseks täiesti lagunenud viienaelastest kingadest. Olen soetanud sarnaseid päris mitu paari ja lõppeks nad jälle pidulikult loibjalgsetele sõpradele kinkinud ja ise ikka vanade viienaelastega edasi tatsunud.

Kevad on võrratu! Kerge seelik, kontsasaapad ja lehviv sall suure arvutikoti, matkasaabaste ja sulejope asemel. Ja täna Erliga poodlustuurilt auto juurde tulles pidi üks onu meid vaadates suure hunniku kompse auto juurde maha pillama. Jah, "jaapani väikeauto" on tõesti kole ja pesemata:D Täna ajaski kõik naerma - onu, kas asjad ei mahu pagassi ära:)
Tõsta vaid sõrm ja lagista!

Ja uuel nädalal näivat puhuvat uued tuuled - näis:)

Roheliseks vihastasin end vaid EMT-is.
Sigademaa!
Mu telefoniront on olnud seal paranduses üle kolme kuu. Lahkelt palub teenindaja telefonitsi sellele järele tulla ja siis ei leita seda veerandtunni jooksul üles. Telefon ilmub välja ühe teise teenindaja sahtlist! Kamoon!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar