esmaspäev, 18. juuni 2007

kuidas ebameeldiv inimene suudab kena teeninduse rikkuda

Reedel Tartu Kaubamajas.

Mõned kuud tagasi soetasin sealtsamast miskid teksad, mille hind enne allahindlust veidi üle 2000 oli. (Hullusehoos, nagu kõik need umbes 20 paari kappi sattunud on)
Paraku lagunes tuntud brändinimega pükstel ilupannal, üks nahast kaunistus andis värvi ja kaks õmblust hakkas narmendama. Ja mina, blondiin, kes ma ostan vaid kvaliteetset kaupa, olin rahumeeli tseki ära visanud...

Õnneks on ostu võimalik tõestada ka kliendikaardi väljavõttega! Ja lahked müüjad soostusid aitama, sest üliõpilasel oli vägaväga kiire. Lubasin, et plaanitust varem lõpetades hüppan uuesti läbi ja teen seda siiski ise.

Tund hiljem naeratas infoteenindaja, et kõik on juba korras, väljavõttega Ok ja nad helistavad mulle peatselt. Käisin teksaosakonnast läbi ja tänasin.

Täna helistasidki. Tõre naisterahvas teatas, et minu kaardi väljavõttel need püksid ei kajastu ja pean siiski tseki üles otsima. Protsesteerisin, et kõik oli ju reedel korras, päris kindlasti oli. Tädi lubas uurida ja kohe tagasi helistada. Helistab siiani.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar