Ma ei ole veel igapäevasesse elurütmi sulandunud (loe: Konnatiigi vabariigi lollustega harjunud).
Eile öösel avasin arveid. Algatuseks Eesti Energia - miski täitsa suvaline näit pluss viivis. Lappasin netipanka - no krt - ei ole tasumata, hilinenud jms
Et meie ettevõttes ei ole võimalik helistada lühinumbritele, siis valisin Eesti Energia pika telefoninumbri, mille kohta kirjutet "helistamine välismaalt".
Tere, olete helistanud Eesti Energia infotelefonile. soovides teha ohmaeimäletamida, valige klahv 1, soovides rääkida arvest, valige klahv 2. Valin klahvi 2. Palun sisestage arve number (dziiiiisas. teoreetiliselt helistan ma ju välismaalt... kust need numbrid...) ok, sisestan suvalise numbri ja saan teada et selle numbriga arvet ei ole ning soovides rääkida teenindajaga, valigu ma klahv x.
Esimene kõne katkes peale seitset minutit ootereziimil, millele lisandus paar minutit vestlust teenindajaga probleemi olemusest. Järgmisel katsel olin 11 minutit ootereziimil...
Võib vaid ette kujutada telefoniarvete kosmilist suurust, kui tõesti helistada maailma x nurgast, kus kõneminut maksab näiteks 30 krooni...
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar