neljapäev, 5. juuli 2007

kolm nädalat elu 80-liitrises seljakotis

Käib varustuse pakkimine. On see nüüd juba kolmandat või koguni neljandat korda. Närvid on täiesti katki ja ma olen kahel korral teatanud, et kavatsen selle kolmenädalase puhkuse veeta kodus, mitte Elbrusel. Vähemalt pääsen kolme nädala maailma mahutamisest 80-liitrisesse kotti. Pealegi. see kott on kole:)

List minu suures seljakotis ja pisikeses tipukotis olevast:

Pass + 2 koopiat (chegetile minekuks vältimatu + tagavara)
kindlustuskaart
ports dollareid ja eurosid, puudu vene rublad ca 3000+ krooni väärtuses

Magamiskott
z-rest
telgialus ehk ehituslik kattekile
Pulsikell, mis täidab ka äratuskella aset
Laubalamp 6 lediga
telgilamp ehk sukeldujate taskulamp
12 patareid + 8 akut + akulaadija
mobiililaadija
priimus (vaid ajutiselt minu käes)
toiduvalmistamise nõud
termokruus söömiseks
termokruus joomiseks
nuga-kahvel-lusikas komplekt, nööriga kokku seotud
põuepudel vee jaoks
põuepudel alko jaoks
2in1 shampoon+dushigeel (pesta saame me saatekava järgi koguni kahel korral!!!)
palsam
kreem
kerge päikesekaitsega kreem
30-se päikesekaitsega kreem (minu arvates mõlemad kasutud, kuna pole end eales kuskil plöksind)
plaastrid sh pihustatav plaaster
niisked salfakad
intiimsalfakad
käimiskepid
matkasaapad
traksidega suusapüksid
veekindel jope
suusakindad
müts
bahillid
suured kindad, mis parajad lumeinimesele
kaks paari suusapesu
kaks fliisi (äkki asendan ühe redfoxi sulevestiga...)
tuulekindel dress
8 t-särki
3 paari lühikesi pükse
4 paari antibakteriaalseid sokke (kes kurat need valged käskis osta!!!)
2 paari muidu sokke
1 paar villaseid sokke
1 paar poolvillaseid sokke
plätud
võrktossud (ühed neist kipuks maha jätma)
6 paari aluspesu
2 paari päevitusriideid
1 päevitused, mis kantavad ka lühikeste pükstena
padjapüür
mägede päikseprillid
nokats
rätik
spordijook
ca 700g gaasi
piknikulina
saunalina (no ma ei tea, kas peaks olema see spetsrätik)
kaardipakk
apteek igaks elujuhtumiks
elastikside
superattak
fotokas
raamat
roosa küünelakk
paar patsikummi
väike käterätt
vihmakeep
kaustik ja pastakas (läpaka jätan vist ikka koju, blogin Terskolli avalikust netipunktist)
kaisuloom (Notsu alles valib sobivat)


Nüüd see peamine - kuidas mahutada maailm seljakotti, kuhu irl mahuks vaid magamiskott, suusapüksid, jope ning talvevarustus...
Jääb vist nii, et saapad topin bussi jalga ja libistan nad istme alla - kottpimedas lõunamaa öös võib ju varbad vastu kive katki taguda. Magamiskoti tirin bussi, äkki õnnestub vahekäigus magada. fliisi topin selga - saab kasvõi padjaks keerata. Siis jääb kotti natuke ruumi...

Otsustusvõimetu olen ka lumeriietuse osas. Mõtlesin kasutada komplekti soe pesu (või kaks) + murdmaasuusaretuusid + kilepüksid. Samas on see mahalaidetud ning soovitatud siiski traksidega suusapükse...

Ma olen oma hunniku otsas lootust kaotamas. Ja seda hunnikut on täis terve esimene korrus:S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar