neljapäev, 2. august 2007

vastused korduma kippuvatele küsimustele

  • Miks on mul messengeris nimeks "blääd" (kirjutatud ka blääääähäääd ja mõnikord plääd).

See kõlab lihtsalt lahedalt. Bläääääääääääd - milline kaunis vokaal:) NB! Igasugune sarnasus ühe venekeelse sõnaga on kokkusattumus ja tuleneb ainult küsija rikutusest.

  • Kas ma kavatsen Elbruse vallutamisest kirjutada?

Ikkah. Panin ka jooksvalt emotsioone kirja ja püüan nad kunagi ka siiasamasse üles saada. Kirjutised mujal ei sõltu aga minu suvast. NB! Tegelikult on Elbruse vallutamisest Künnapiga anno varasemad aastad kirjutatud äärmiselt mõnusaid reisikirju nii blogides, meedias kui veebisaitidel.

  • Kas ma pilte ka näitan ja muljetan?

Ikkah. Tuleb lihtsalt öelda, et "tulen x päeval kell y sinu poole". Aga Deal oli palju parem kaamera ja selle taga sündinud fotograafipilk, siis lõppeks ei viitsinud ma oma kaamerat isegi välja võtta.

  • Kas ma lähen veel kunagi mägedesse?

Jap, kindlasti. Piilusin täna lennupiletihindu Tansaaniasse. Aga hetkel on see vaid lihtsalt uitmõte.

Fah, alles nüüd, homsega nädal peale kojujõudmist hakkab pärale jõudma, kui tore see kõik oli. Igatahes on need sellised hetked, mille nimel tasub elada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar