kolmapäev, 5. september 2007

unetute ööde tegevusi

Kell on jälle pea paar tundi üle kesköö. Unetuna istun läpaka taga ja valin pilte. Minu käsutuses on pea 5000 Elbrusel tehtud fotot, millest igas peitub emotsioone ning tähendust. Ma pean neist välja valima kümmekond, et sealt veel pooled välja praakida.

Minu reisikiri on trükivalmis ja toimetaja käe alt läbi käinud ja kiita saanud.
See kõik tähendab minu jaoks nii palju!

Ja töötööl läheb ootamatult hästi ning mitmed kaua lõpetamata olnud kodused asjad on finishisirgel. Üllatuslikult olen avastanud, et jaksan lisaks rulluisutamisele ka joosta ning ratast sõita. See teadmine teeb Tartu nelikürituse ettevalmistused moraalselt kergemaks.

Paari nädalavahetuse taga terendab kool - minust on saanud kolmanda kursuse üliõpilane. Uskumatu!


Üle pikkade hetkede on elu üks suur lill. Roosa daalia näiteks.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar