teisipäev, 20. november 2007

7 asja millega ma ei nõustu

Kukupai tahab teada seitset asja, mis ei ole minu arvates tõsi.

*Tööd tehes tuleb armastus.
Töö vastu?

*Saad seda, mida annad.
S****gi! Saad seda, mida endale sebida suudad

*Saagu Teid palju!
Ikka vaid niipalju kui oma jõududega kasvatada jaksad

*Aga nii on kombeks...
Soolake sisse oma kombed, mul on vaid üks elu!

*ah jäta, mis nüüd mina...
tagasihoidlik silmakirjalikkus kuubis

*järjekindlus viib sihile
Halloo, õnne peab ka olema, muidu jäädki peaga vastu seina taguma!

*ah, pole oluline
eks ma küsin kolmekordselt tagasi kui õige aeg on

Neid oma "asju" võiks kirjutada Gea , Tarmo ja Epp

3 kommentaari:

  1. kusjuures esimese küsimuse vastus ongi just selline.. millegipärast kõik kasutavad Tammsaare seda lauset alati poolikult. Originaalis on ta koos tolle sama lõpuga

    VastaKustuta
  2. Mitut Tarmot Sa tunned?

    VastaKustuta
  3. bc, tean. Mu proovikirjandi teema keskkooli lõpetamisel oli - "Kas tööd tehes tuleb armastus?"

    anonüümikule - "õigele" Tarmole viitab link.

    VastaKustuta