teisipäev, 13. november 2007

Elion, palka mind teenindajaks!

Tere, Elion,

Olen Sinu klient juba mitu aastat. Viimase ajani on kõik hästi olnud - internet ja telefon töötasid, ma maksin kord kuus arveid ega virisenud.
Läksin Sinu innovaatiliste reklaamide õnge, või algas see hoopis sellest, et tahtsin taas Soome kanaleid näha. Igatahes otsustasin kasutada pakkumist telefon+internet+digitv aasta lõpuni 255 krooni kuus.

Nüüd kõik valesti - stabiilne internet on asendunud pidevalt katkeva ühendusega, digi-tv tahab pidevalt restarti ja ühel õhtul ei töötanud isegi telefon ning klienditeenindus ei suutnud tunni jooksul tehtud kolme kõnega selgitada, et töömehed kuskil kauges "jaamas" töötasid kella 20-ni elik mul ei ole lootustki, et minu murega samal õhtul tegeletaks.
Nii ma öösel Statoili vaba-wifis külmetasingi ja koolitööd teha vihtusin, et mitte ülikoolikaaslasi alt vedada.

Teeninduses seletati, et vajan digi-tv ja internetiühenduseks seadmeid A ja B (tasuta), et oskusliku ühendamise korral saan hakkama ainult A-ga. Ei saanud. Minu töökoha itimees teatas, et B juba kodusoleva aseaine, seadme, mida eelmine konsultanditüdruk väga kiitis, võin nüüd kasutuna prügikasti visata. Ometi maksin selle eelmise ruuteri eest eest vähem kui aasta tagasi esinduses 899 krooni!!! Seade B ei hakanud tööle - osutus vigaseks, ja lisaks ka valeks - küsisin juhtmevaba, sain juhtmega. Aga vtehnik, kes kodus vahetamas käis, oli küll oma ülesannete kõrgusel - helistas õhtul peale seadmete vahetamist ja uuris, kas kõik on ikka hästi ja töötab.

Aga järgmise rikke korral küsis "tehnilise toe" telefoninumbril vastanud noormees vagural psühhiaatrihäälel: Kas te olete ikka kindel, et viibite oma kodus? Tema nimelt ei nägevat minu arvutit juhtme lõpus...
Võib kõlada norimisena, kuid negatiivse küsimuse "ega te ei tea oma telefoninumbrit?" asemel võiks jaatavas ja kindlas kõneviisis paluda helistajal oma telefoninumber öelda.

Usun, et olen pretensioonikas klient. Aga arve tegija helistas mulle novembri alguses ja ütles, et poole kuu ebakvaliteetse digitv-teenuse eest arvet ei tule (st tuleb, aga miinusmärgiga) Suurfirmas, kus on tuhandeid kliente, kõlas see nii hoolivalt. Aga seesama arve laekus ikkagi plussiga minu postkasti ja uus teenindaja infoliinil väitis, et nii peabki... Lõppeks tõdes, et somewhere there on ka miinusmärgiga arve. Võibolla. Üksteist päeva hiljem ei ole ma seda ikka veel saanud...

Ootan. Ega virise enam. Pigem loodan, et teed mulle tööpakkumise telefoniteenindaja ametikohale. Paariks õhtuks või ööks, sest IRL pean ma siiski oma põhitööl käima. Loodan nende paari korraga mõista, kas töö Sinu juures on tõesti nii närvesööv, et teenindajana oleksin alalõpmata mossis ega tahakski olla positiivne. Katsetaks, kas arveprogrammid on tõesti nii segased, et nendest läbinärimiseks kulub kaua aega. Ma tõesti ei taha uskuda, et klienditeenindus on jäävalt Sinu achilleuse kand.

Täiendus kell 14.11 kell 12,49
Kõne tulemuse klienditeenindusse sain teada, et arve on küll tehtud, kuid ei kuulu mulle väljastamisele. Miks? Ei tea. Teenindaja ütles lakooniliselt, et annab minu mure edasi. Kuhu?Loodetavasti mitte mutiauku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar